Základem je, aby SEO články byly napsány zajímavě nejen pro cílovou skupinu, ale aby upoutaly pozornost širšího publika. Jsou výjimky, kdy to není možné, ale to se týká velmi specializovaných a odborných textů.
Text by měl být především dobře čitelný a strukturovaný, tj. použít různé formátování, odrážky, podnadpisy apod. Nejdůležitější pasáže či slova možno tučně zvýraznit. V prvním odstavci by mělo být hlavní klíčové spojení, na které je článek směřován. Důležitá je i výzva k nějaké akci.
Jak napsat správně text?
· psaní článku ve Wordu, jenž dává svým obsahem smysl,
· nadpis by měl obsahovat klíčové slovo,
· nadpis by neměl být příliš dlouhý, aby nepůsobil více coby věta či souvětí,
· otázkou bývá délka textu, optimální je okolo 200 znaků,
· především se musí jednat o zcela originální text,
· text by měl mít nejméně dva odstavce,
· nutné pamatovat na tři externí odkazy v článku.
Problematika klíčových slov
Je zapotřebí vědět, která klíčová slova jsou pro web vhodná a zejména do jaké míry použitelná. V tomto směru se je vhodné využít služeb profesionálů, kteří vědí, jak psát SEO články a váš web se bude pyšnit nejlepšími texty.
Věřte, že záležitost s klíčovými slovy není až tak jednoduchá, jak se může zdát. Proč se trápit a ztrácet čas, když to jde vyřešit snadno a jednoduše. Přeci jen odborníci vědí své a zajisté i použijí svá know-how. Výsledkem bude, že zaujmete nejen cílovou skupinu, ale získáte i nové zákazníky či klientelu.
Závěrem
Pokud se přeci jen rozhodnete napsat si text sami, je důležité pamatovat, že nic se nemá přehánět. To platí jak o výše uvedených klíčových slovech, ale stejně tak použití různých frází, časté opakování slov apod.
Pozor na překlepy. Vždy si důkladně po sobě článek několikrát přečtěte. Jedná se o velmi častý problém, který nepůsobí zrovna na čtenáře nejlépe.